SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN AKHIR BUAT SEMUA MAHASISWA DIPLOMA UMT

Sunday 18 December 2011

KAHWIN GAY : ARIFF ALFIAN, BIADAP PADA AGAMA DAN BANGSA!

Berita mengenai seorang Melayu yang berkahwin dengan seorang yahudi telah tersebar luas. Sungguh pun begitu, apakah kita sedia maklum akan perkara ini? KAI mengutuk sekeras-kerasnya tindakan Ariff berkahwin dengan lellaki yahudi. Perbuatan tersebut memalukan dan menghina agama dan bangsa. Apakah dia tidak merasai sedikit malu dengan memakai baju melayu dan tanjak di kepala sambil berkucupan dengan lelaki yahudi? Ini soala maruah bangsa yang di persenda temehkan! Biadap!

Satu kenyataan dan gambar yang dihantar ke Twitter oleh Aysha Ridzuan telah mencetuskan kontroversi kerana mendedahkan seorang pelajar Malaysia tajaan PETRONAS yang telah berkahwin. Berkahwin bukan masalah, tetapi Ariff Alfian Rosli telah pun berkahwin dengan seorang lelaki yang di’khabarkan bernamaJonathan di Dublin, Ireland. Ariff Alfian Rosli yang sedang belajar di University College Dublin sebelum ini telah di’khabarkan hilang oleh ahli keluarga. Hilang dalam dunia gay.

Tergamam sekali. Berkahwin tidak salah, yang salahnya apabila berkahwin dengan jantina sejenis. Jangan la jadi seperti kaum Nabi Lut yang diazab kerana melampaui batas. Semoga Ariff Alfian Rosli kembali ke pangkal jalan dan terbuka hatinya untuk bertaubat kepada

Allah SWT. Ingatlah gay itu dosa besar. Tapi sebesar-besar dosa gay itu pun, asalkan bukan dosa syirikkan Allah, masih ada ruang lagi untuk bertaubat.

 
OMAR MOKHTAR MUSTAFA
Presiden,
Kelab Amatur Intelektual, 
UMT


KAI UMT-NURTURING YOUR VISION

No comments: