SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN AKHIR BUAT SEMUA MAHASISWA DIPLOMA UMT

Monday 12 December 2011

KEPIMPINAN: SATU KENANGAN

Kelab Amatur Intelektual UMT (KAI UMT) tahniah atas saf kepimpinan BADAR UTeM yang akan bermesyuarat agung dan akan digantikan pimpinan baru pada masa akan datang. Sebagai seorang shabata dan rakan pimpinan syaa mengucapkan tahniah kepada kepimpinan badar UTeM yang mana telah memegang tampuk pemerintahan selama setahun.

Yang pastinya setahun ini kalian mencorak dan mewarnakan kain biah utem dengan tatarias islam yang syumul. Biarpun menghadapi beberapa rintangan dan cabaran, anda mampu melakukan yang terbaik. Adat dalam berorganisasi, kita tidak dihamparkan dengan permaidani merah tapi bertemankan darah dan parah.



Sungguh pun begitu sahabatku, apa yang di pelajari harap di sematkan dalam dada dan dapat membantu pimpinan yang baru dengan penuh kasih dan sayang dlaam mengajar apa yang mereka tidak ketahuan. 

Kepada pimpinan baru, teruskan legasi pimpinan yang lepas, dalam terus menambah dan mencorak dengan lebih gagah biah utem dengan nafas islam yang baru lagi segar agar mahasiswa-dan mahasiswi merasa helaan nafas tersebut. Moga kalian tabah.



TAHNIAH PIMPINAN YDP ABDUL RAHMAN IDRUS,
TAHNIAH DAN TAKZIAH PIMPINAN BARU
MEMBUJUR LALU, MELINTANG PATAH


MUHAMMAD RAIMI BIN ABDUL RAUF
Naib Presiden 1,
Kelab Amatur Intelektual
UMT

KAI UMT-NURTURING YOUR VISION

No comments: